Delivery Timeline

delivery-return-img

  Location (অবস্থান)

  Delivery Timeline (পৌঁছানের সময়)

  Inside Dhaka
  ঢাকার মধ্যে

  1-2 days (After the order is Confirmed)

  ১-২ দিন (অর্ডার নিশ্চিত হবার পর)

  Outside Dhaka
  ঢাকায় বাহিরে

  2-5 days (After the order is Confirmed)
  ২-৫ দিন (অর্ডার নিশ্চিত হবার পর)

Please note that the above delivery timeline is an estimate and may vary depending on factors such as the availability of the products, the shipping address, and any unforeseen circumstances. We will do our best to deliver your order as soon as possible and will keep you informed of any changes to the delivery timeline. Thank you for your patience and understanding.

অনুগ্রহ করে মনে রাখবেন যে উপরের ডেলিভারি টাইমলাইনটি একটি অনুমান এবং পণ্যের প্রাপ্যতা, শিপিং ঠিকানা এবং কোনো অপ্রত্যাশিত পরিস্থিতির মতো কারণের উপর নির্ভর করে পরিবর্তিত হতে পারে। আমরা যত তাড়াতাড়ি সম্ভব আপনার অর্ডার ডেলিভারি করার জন্য আমাদের যথাসাধ্য চেষ্টা করব এবং ডেলিভারি টাইমলাইনে যেকোনো পরিবর্তনের বিষয়ে আপনাকে অবহিত করব। আপনার ধৈর্য ও বোঝার জন্য আপনাকে ধন্যবাদ।

1. Order the Product and Specify the Delivery Method
১. পণ্যটি অর্ডার করুন এবং ডেলিভারি পদ্ধতি নির্দিষ্ট করুন

delivery-img-icon-1

2. You Will Receive an Order Confirmation Message
২. আপনি একটি অর্ডার নিশ্চিতকরণ বার্তা পাবেন৷

delivery-img-icon-2

3. Wait for Your Order to Arrive
৩. আপনার অর্ডার আসার জন্য অপেক্ষা করুন

delivery-img-icon-3

4. Pick up Your Order at The Checkout Area
৪. চেকআউট এলাকায় আপনার অর্ডার নিন

delivery-img-icon-4

Exchange or Return of Goods
বিনিময় বা পণ্য ফেরত

If the product is of good quality, the buyer has the right to terminate the contract concluded at a distance within 14 days after its execution.

In order for the right to terminate the agreement to be preserved, the consumer needs to monitor the preservation of the products in their original state. If the device is destroyed, damaged or damaged through no fault of the customer, the customer is not deprived of the opportunity to terminate the contract. If the value has decreased due to unpacking the product or checking its functionality, this does not mean that the consumer cannot write a request for a refund.

যদি পণ্যটি ভাল মানের হয়, ক্রেতার অধিকার আছে চুক্তিটি সম্পাদনের ১৪ দিনের মধ্যে একটি দূরত্বে সমাপ্ত চুক্তিটি শেষ করার।

সংরক্ষণের জন্য চুক্তিটি বাতিল করার অধিকারের জন্য, ভোক্তাকে তাদের আসল অবস্থায় পণ্যগুলির সংরক্ষণ পর্যবেক্ষণ করতে হবে। গ্রাহকের কোনো দোষ ছাড়াই ডিভাইসটি ধ্বংস, ক্ষতিগ্রস্ত বা ক্ষতিগ্রস্ত হলে, গ্রাহক চুক্তিটি শেষ করার সুযোগ থেকে বঞ্চিত হবেন না। যদি পণ্যটি আনপ্যাক করার কারণে বা এর কার্যকারিতা পরীক্ষা করার কারণে মানটি কমে যায়, তবে এর অর্থ এই নয় যে ভোক্তা অর্থ ফেরতের জন্য একটি অনুরোধ লিখতে পারবেন না।

The product is not accepted back if at least one of the components is missing:

  • fully equipped equipment;
  • a receipt proving the fact of purchase in the WoodMart online store;
  • warranty card;
  • an act with a description of the defect drawn up by the service department.

The money for the goods will be returned within the terms established by the current legislation

কমপক্ষে একটি উপাদান অনুপস্থিত থাকলে পণ্যটি ফেরত গৃহীত হয় না:

• সম্পূর্ণ সজ্জিত সরঞ্জামের;
• Malamal.xyz Ltd অনলাইন স্টোরে ক্রয়ের সত্যতা প্রমাণ করে একটি রসিদ;
• ওয়ারেন্টি কার্ড;
• পরিষেবা বিভাগ দ্বারা আঁকা ত্রুটির একটি বিবরণ সহ তথ্য;

পণ্যের জন্য অর্থ বর্তমান আইন দ্বারা প্রতিষ্ঠিত শর্তাবলীর মধ্যে ফেরত দেওয়া হবে।

FAQs

My order hasn't arrived yet. Where is it?

We understand how important it is for you to receive your order promptly. If your order hasn't arrived yet, please follow these steps to track its status:

1) Check Your Order Confirmation message:
Start by checking the confirmation message you received when you placed your order. This message typically contains a tracking number and a link to the courier's website.

2) Track Your Order:
Use the tracking number provided in your confirmation message to check the current status of your order on the courier's website. This will give you real-time information on the location and estimated delivery time of your order.

3) Allow for Processing Time:
Sometimes, there might be a delay in processing your order before it is shipped. Check the estimated processing time mentioned on the product page or in your order confirmation message/email. If the processing time has passed, and your order is still not shipped, contact our customer support. Normally our order processing time is 30 minutes to 1 day.

4) Check Delivery Address:
Ensure that the delivery address provided during the checkout process is accurate. Sometimes, delays can occur if there are issues with the address or if the courier is unable to locate it.

5) Check for Delivery Attempts:
If the courier was unable to deliver your package, they may have left a delivery attempt notice. You can then follow the instructions on the notice to reschedule delivery or pick up your package.

6) Contact Customer Support:
If you've completed the above steps and still haven't received your order, please contact our customer support team(+8809638212121). Provide them with your order number and any relevant details, so they can investigate the issue and provide you with a solution.

Our goal is to ensure you have a smooth shopping experience, and we apologize for any inconvenience caused by the delay in your order. Rest assured, our customer support team is here to assist you in resolving the issue and getting your order to you as soon as possible.

Do you deliver on public holidays?

Yes, we can deliver on public holidays based on situation.

Do you provide home delivery service?

Yes, We provide home delivery service based on product weight (Maximum - 30KG) by 3pl or own delivery agent. 

Is next-day delivery available on all orders?

It is not sure for all conditions. We use 3rd party delivery service for delivering our orders. They might be delay 1-2 days for your order.

Do I need to be there to sign for delivery?

No, there is no need to sign for delivery. Just keep prove like video that you received your package properly.

Need a Help?

  • phone +8809638212121
  • messenger Messenger
  • whatsapp WhatsApp
  • email Email: info@malamal.com.bd

Subscribe us

Online Shopping - Bangladesh’s Leading B2B and B2C Portal for Industrial Products

Malamal.com.bd is Bangladesh’s leading B2B and B2C portal for dedicated industrial products. It is the most preferred online destination for small scale and medium-sized enterprises seeking to procure or purchase industrial products for their business. Malamal.com.bd wants to make the industrial procurement in Bangladesh a hassle-free and value-adding proposition. You can find all the biggest value for money brands on this platform allowing an immersive buying experience for any B2B and B2C customer. Please go ahead and give it try- search for any tool that comes in your mind.